31 Temmuz 2014
Anasayfa | Nasıl İzlerim? | Hakkımızda | İletişim | İnsan Kaynakları | İzleyici Temsilcisi | | Canlı Yayın   
HABER | MÜZİK-EĞLENCE | DİZİLER | SİNEMA | YAŞAM | KÜNYE BİLGİSİ | YAYIN AKIŞI   
 Hakkımızda>Yayın Planı - Medya

» Tarihçe » Yayın Alanımız » Yayın Planı - Medya » Kimler Yönetiyor


    Televizyon endüstrisinin bir temel eğlence sektörü olması nedeni ile hem müzik-eğlence hemde haber türü programların günün belirli ve hep aynı saat dilimlerinde yayınlanması program planlama faaliyetlerin esası olarak kabul edilerek uygulanmaktadır.

    Belirli eğlence ve konulara eğilimi olan izleyici kesitlerinin aynı program dilimlerini belirli gün ve saatlerde sürekli izlemesi reklam verenlerin mesajları ile aynı kişilerin birden çok kez karşılaşmaları neticesini vermesi ve böylece reklamı yapılan mal ve hizmetlerin Pazar paylarının artması doğaldır.İşte bu temel yapılaşım çerçevesinde FLASH TV program planlaması ve buna bağlı yayın planları uygulanmaktadır
.
    Reklam veren açısından hedef kitleye erişim maliyeti CPP (Cost Per Raiting Point) mümkün olabilen en optimum seviyede gerçekleşmektedir.

    FLASH TV Medya Pazarlama Departmanı reklam maliyetlerinin en efektif şekilde oluşturulabilmesi ve reklam bütçelerinden maksimum yararların sağlanabilmesini teminen Ülkemiz, reklam veren kuruluşları ve tüm sektör ilgilileri (Reklam Ajansları, Medya Satın Alma Grupları) ile işbirliğine hazırdır.